Saturday, August 18, 2007

حوار مع المذيع المتألق"أحمد عبدون"




شوفتو بائه ده مش موضوع واحد اللى هنزله ف يوم

لأ موضوعين كمان

مهو الفقى لما يسعد (*_*)


الموضوع التانى

حوارى مع المذيع المتألق "أحمد عبدون"

بس ياريت تقولولى رأيكم بجد
ليا مستقبل ولا ايه

انا للأسف معملتش حاجه بعدها

ربنا يسهل

ادعولى ارجعلها تانى

بس ب شغل جامد

المشكلة ان كليتى عملى ومفيش وفت خالص

ولما صدقت واخدت اجازة حسيت انى عاوزة انطلق وبقيت كسلانة كده

عاوزة احل مشكلة الكسل

على فكرة من صفات العذراء برضه انه كسول ونفسه قصير ومبيكملشي ف حاجه

لأن مواهبه بتكون كبيره عليه ومودى تلاقيه عمل هنا حاجه وسابها وكمل ف حاجه تانية

وبما انى برج العذراء بالمسطر ف دى إحدى عيوبى اللى مش قادرة اتخلص منه

المهم اسيبكم انا ف آمان الله ولنا لقاء قادم إن شاء الله

ادعولى من قلبكم

5 comments:

None said...

ربنا معاكى
يارب
وبجد الحوار جامد جدا

وسلااااااااام

Unknown said...

ربنا يخليك يا فنان
بس ايه ده
انا لسه منزله الحوار النهاردة
معقولة انا ليا متابعين
بجد ياريت تقولى انت عرفت ازاى انى نزلت بوست جديد
صدفة كده ولا متابعة ولا ايه
ربنا يخليك رفعت من روحى المعدنية

None said...

بص يا ستى

انا زمان اوى كده كنت حضرتك حطتى تعليق عندى
وانا ساعتها عجبنى مدونتك اوى فحطتها فى المفضله
ومن كام يوم كده كنت بنشط rss

وبضيف ناس
افتكرتك
روحت ضايفك
وعلطول
متابع الجديد

بس

بجد
مدونتك دى والتانيه حلوين جدا
وسلاااااااااااااام

Unknown said...

شكرا ليك يا فنان
بس نفسي اعرف ليه مش بعرف افتح مدونتك؟؟

None said...

لسبب بسيط جدا
انى قافلها دلوقتى
ان شاء الله
قريب جدا
هفتحها
ويسعدنى
انك تكونى من الاول الناس اللى تعلق عندى
وسلاااااام